Glemt Passord?

Systemansvarliges oppgaver

Systemansvarlig har det daglige ansvaret for fagsystemet, noe som innebærer:

- Brukeradministrering; Opprette, vedlikeholde og fjerne brukere. 
- Være kontaktperson for brukerne av fagsystemet (Informere brukere om status på meldte feil, planlagte endringer, oppgraderinger og evt. nedetid. Informere brukere om endringer i funksjonalitet etter oppgradering)
- Opplæring av nye brukerne av fagsystemet
- Melde feil til brukerstøtte hos leverandøren av fagsystemet
- Holde seg oppdatert i forhold til oppgraderinger og nyttig informasjon fra leverandør.
- Informere og lære opp brukerne når ny funksjonalitet kommer
- Kontaktperson mot leverandør av fagsystemet og Narvik IT/ lokal IT.
- Ta initiativ til utvikling av systemet og melde ønsker om endringer til leverandør
- Delta på møter med andre systemansvarlige (lokalt og regionalt)